heeej sötisar

heej alla underbara! förstår om ni har saknat mig, de borde ni i alla fall ha gjort^^
vilket som så har de vart en helt galen helg ute på kusten, bästa festandet och känner på mig att det kommer bli en grym sommar. ihihi idag har jag inte gjort så mkt, skolka en stund från skolan för att jag och linnie skulle åka ner till stan och sola. sen mötte vi upp elin och så blev vi bjudna av Krille och Andreas på jätte god mat inne i stan. sötiiisar dom är! mums på er killar. hihi nu ska jag inte göra så jätte mycke. ska nog åka hem till elin för att sedan åka vidare till träningen. pusss på er / fridis

OMG förstår inte hur vissa fortfarande kan gå runt med vinterjackor på sig.. inte råd med nya kläder? eller tycker dom de är så galet snyggt eller kallt att dom måste ha de, snälla byt ut garderoben!


                                       efter dagens solning, börjar bli rätt nöjd med färgen på benen nu eller va tycker ni? (A)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur kan ni va så bruna? :O

2009-05-26 @ 17:57:07
Postat av: mariakraft.

solar ni ofta? :p

2009-05-26 @ 20:31:07
URL: http://mariakraft.blogg.se/
Postat av: Sandra

sv; okej härligt! :D

2009-05-27 @ 00:05:15
URL: http://zannyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0